Godnatt

Klockan är snart tolv och jag är pigg som en lärka, har precis sett ett avsnitt av bigbrother,
bigbrother har blivit min dagliga dos, ser det varenda dag, tycker det är så bra :) Även fast
man redan sett alla dom avsnitten, men det var ju dock för två år sedan. Nåja, har inte blivit
mycket av pluggandet idag, orken finns inte där. men nu när jag ändå är så pass pigg så
kan jag ju lika gärna läsa igenom lite, så jag blir lite trött :) Har även ett hemprov som skulle
lämnas in i fredags, men då var jag ju sjuk så tänkte lämna in det imorn, men fattade noll
av vad man skulle göra så det har inte blivit gjort. Hoppas camilla inte blir arg bara :)

Har ganska kort dag imorgon, helt okej med lektioner också. Man överlever måndagen! :)
Får se vad som händer efter skolan, kanske går en sväng på stan, eller tar en promenad
hem. får se vad jag känner för imorgon :) Nu ska jag plugga lite och sen blir det att sova
så man orkar upp imorgon. Halv åtta, känns väldigt tidigt. Men snart är det ju lov så :)

Hoppas eran helg var bra :)
Puss

You make me smile :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0