Hey you

Sitter just nu på skolan, har slutat för ungefär 20 minuter sen, men har inte tagit mig
härifrån än eftersom jag kände att jag lika gärna kan sitta här istället så jag har något
att underhålla mig med, för ska nämligen vänta på palle som slutar klockan fyra typ.
Då blir det raka vägen hem till henne för att käka palt, fyfan så gott! Avlider snart av
hunger så om ni bara visste vad jag längtar tills klockan blir fyra :p Det brukar bli att
man är väldigt hungrig när man slutat för dagen och det beror på att skolan alltid ska
ha en sån jävla äcklig mat. Och idag var det fisk, icke förvånande. Denna jävla fisk alltså..

Nåja, nu är frida i allafall påväg hit för att hålla mig sällskap. Hon var till en början inne
i stan och försökte få mig dit, men har ingen ork att börja knalla in till stan så jag sa att
hon skulle komma till skolan istället och sådär höll vi på tills hon gav med sig och snart
ser jag nog henne ;) Tänk att man kan få som man vill ibland också :)

jaja, ha de najs! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0