Torsdag

Goddagens :)
Har precis tagit mig en snabb morgondusch, det är ju så skönt att stå
under varmvatten på morgonen. Bara man slipper stressa så :) Varmt och härligt.

Ska snart göra mig i ordning för stan, ska gå med olivia, reggo och paulina :)
Det blir trevligt. Kul att träffa reggo också :) Hon är så söti. Blir nog att ta en mysfika
också. Ska även kolla om dom har fått in uggs på dinsko, vill ha, måste ha, behöver! NU.
Efter stan ska jag hem och käka o sånt, sen bär det av till stan igen för att göra en soldusch.
Lite nervös är man att det ska bli helt galet. Så om någon har gjort en soldusch så kan ni
gärna skriva vard ni tycker o resultatet? Det tråkiga är att det bara håller i cirka en vecka?
Menmen, it's worth to give it a try : )

och jag skulle bli glad om ni kommenterade också, var inte så tråkiga : )





Kommentarer
Postat av: Anonym

När jag gjorde det så blev det bra, men det är bäst om man har någon med sig som kan torka (läs dutta med papper)på en efter duschen. Eftersom att färgen rinner. För det är ju inte så snyggt att gå omkring med ränder ;P. Bra att göra det dagen före man ska någonstans också, färgen blir finare efter en dag. Värt pengarna tycker jag! :)

2008-10-30 @ 12:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0