I will love again

Godmorgon :) Har just stigit upp, älskar mina fredagar när jag får sova så länge :)
Är helt ensam hos olli, hon är på skolan och sussanne är och jobbar. Ska göra mig
lite frukost och så vidare :) Det blev inte "solduschen" igår, för då var det så att man inte
fick smörja in sig 6 timmar innan, och det hade både jag och olli gjort så då tänkte vi ta
det nästa vecka istället, smartare på ett sätt eftersom då är det halloween, det håller ju
bara upp till en vecka ungefär. Och hur snyggt är det inte att vara brun när man ska bära
vitt? På halloween ska jag vara en ängel :) Det ska jessica också, kanske olivia med :)

Nåja, nu ska jag börja göra mig redo inför skolan, har även en liten redovisning idag
om vad jag gillar att göra, ska prata i två minuter.. Ska förklara varför och vad jag får ut
av det osv. Kommer nog inte ta två minuter, men man får väl prata sakta eller nå :p

I will love again, though my heart is breaking,
I will love again, stronger than before!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0