Jag såg björn idag ;)

Ni ska bara veta vad som hände mig idag ;) What a day! nu ska ni allt få höra och bli avis!
Jag och elin satt inne i lobbyn på stadshotellet och väntade på att syrran skulle sluta jobbet.
Och vem kommer in där? Jo BJÖRN GUSTAVSSON?! och en annan komiker som jag inte 
kommer ihåg vad han heter. Och jag visste inte vad jag skulle säga eller göra, haha. Inte
 elin heller, vi satt som frågetecken och jag släppte inte blicken, haha. Han blir nog less
på att alltid bli igenkänd överallt, haha. Och han var exakt lika söt som han alltid är!
En sockerbit av högsta klass ;b That's for sure! Han och den andra komikern
ska uppträda på kulturenshus ikväll, fan vad jag vill dit men de är slutsålt sen
länge tillbaka. Man ska alltid vara försent ute.. Boring!


Vilken charmgosse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0