let me in

Gårdagen var bra, det var trevligt folk på festen :) men avslutet på kvällen var mindre bra,
men ibland går det inte som man tänkt sig :) Men i helhet så var min lördag helt okej..
Och idag har jag inte gjort mycket, tänkte ta tag i pluggandet, har inte blivit mycket av det,
får skylla mig själv när det går åt helvete på provet på tisdag. Åh känns som att jag har
jätte mycket att göra och så sitter jag här och tiden går så snabbt när man sitter vi datan,
så borde verkligen ta mig i kragen och sätta mig och plugga vid köksbordet eller nå, långt
från min dator, den har någon dragningskraft, den får mig precis när den vill! :p haha.

Nä hurrni, nu ska jag se ett avsnitt av bigbrother, sen blir det duschen och så ska jag
försöka plugga lite.. Ska försöka göra en tidig kväll så jag är piggare imorgon, även fast
jag är sjuk så måste jag tvinga mig till skolan. Ha en bra söndag.
Pussis


Det är sjukt hur mycket man kan sakna en person..

Kommentarer
Postat av: Bella

Honey, du är som en enda bigbrother du! Kanske borde söka om det startar igen?

2008-10-20 @ 16:07:54
URL: http://bellybus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0