Måndag

Jag, frida och palle smider planer om höstlovet och om allt går som planerat så drar
vi till sthlm, jag ska då fan dit. SHOPPING! ;) Vill gärna komma bort från den här skithålan,
och stockholm vore min räddning :) Så nu får man bara hålla sig till planen och fara ;D

Dagen har rullat på bra, gjort bort en redovisning idag så har inte lika mycket kvar,
har även gjort bort häftet som ska lämnas in imorgon, vilket typ tog två timmar? :o
hur många frågor och sidor som helst, fick kramp i handen kan jag tala om. Nu har
jag engelskan kvar att göra men den tar jag imorgon, sen har jag prov på onsdag
så det tar jag tag i innan jag ska sussa. Klarade provet i inköp och varuhantering,
fick MVG, kändes riktigt bra. En bra start på tvåan tyckte bengan :)

nu ska jag vara social med tjejerna, blev ett ganska tråkigt inlägg men whatever!

Puss


jag och syster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0