mys med dollan :)

Är hos olli just nu, vi har varit hos erik och kollat på idol och bara slappat med han och
ahlkvist :) Mycket trevligt. Blir en sleepover hos olivia, myspys :) Kände att jag ville sova
med min lilla dolla ikväll =) Innan jag for till erik så var jag med emmy, vi bestämde på
bussen att hon skulle följa med mig hem en sväng och bara surra litegrann, så vi surra
på en hel del och sen pluggade vi lite smått. Båda hade matte att göra så vi var duktiga
och tog tag i det :) Dock läser hon matte C och jag läser upp mig i matte A, haha vem är
mattesnillet av oss mån tro? Nog för att det jag gjorde var busenkelt, alldeles för lätt.
Men ska jobba det jag missat, det är nått kapitel och nått prov sen har jag godkänt iaf :)

Mer har jag inte att säga för ikväll. Ska krypa ner i sängen snart med dollan!
Börjar känna mig riktigt trött så det ska bli uunderbart att sova. Nattinatti :)


Bild från valborg på mig och dollan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0