Plugg

Jag hade planerat min dag som skulle bestå av att plugga eftersom jag inte fick mycket
gjort igår. Men när man väl lägger sig i sängen(rekommenderar inte att ligga i sängen)
och ska slå upp boken, läser någon sida innan man somnar och sover i cirka två timmar.
Så ja, har fortfarande inte fått mycket gjort och klockan är sju :/ Trött är jag också, skulle
kunna gå och sova för natten. Men det går ju inte,  för måste ju då som sagt plugga :/
Åh det är så jäkla tråkigt så det finns inte.

Men det är ingen idé att jag sitter här, då får jag definitivt ingenting gjort och klockan
hinner väl bli nio om jag inte sliter mig härifrån nu! Så nu ska jag ha tråkigt, hejs :)


Förra året nångång, jag gillar att ligga i sängen och plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0