Release me!

Hey!
Håller på med maten just nu, det blir kött och potatis. MUMS! Är hungrig som en varg.
Sen ska jag ta bussen till stan för att göra en soldusch, är rädd att jag begått lite misstag,
har ju duschat imorse och skrubbat mig som man skulle. För glömde bort att göra det igår,
och man skulle helst göra det dagen innan. Så om jag har tur så är killen där igen, så ska
vi se vad han säger om detta :p Blir tokig om jag inte kan göra det. Kan, kan jag men vill helst
att allting ska bli perfekt. Så min vanliga otur dök upp här igen.. Himla typiskt!
Kanske sover hos olli ikväll också, får se! Nu återstår det att se vad jag har
att säga om resultatet. Snälla, håll tummarna! ;)
Puss!


Kommentarer
Postat av: hannnad

meddela resultatet sen ;)

2008-10-30 @ 18:08:52
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0