Samhällskunskap

Sitter på skolan, har samhälls. men får inte så mycket gjort, kikar mest runt här på datorn
istället :) Tycker faktiskt att det är mycket roligare. Fast har skrivit ut lite fakta, ska göra en
analysmodell och har valt ämnet våldtäkt. Det kan bli intressant eftersom jag verkligen
avskyr våldtäkter och förstår mig inte på det äckliga människorna som kan ge sig på en
oskyldig människa. Hur kan man sjunka så lågt? nej jag förstår verkligen inte.

Jag gillar inte tisdagar för jag går till fem och har varmkök i två timmar och 20 minuter?

Alldeles för lång lektion enligt mig. Efter jag slutat ska jag i allafall till olivia, vi ska käka

hemma hos henne och sen ska vi och sola :) skönt! Sen blir det att cykla hem, märkte

även imorse att sadeln var väldigt låg och det beror på att någon idiot har snott skruven

till sadeln så den far åt sidorna samtidigt som den är låg så jag får jävligt ont i benen..
Mindre roligt. Men tog mig i allafall till skolan, löka som en lök dock :p

saknar min sötnos :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0