Sick and tired

Sitter på skolan just nu, börjar inte förrän om en timme. Lyckades försova mig imorse
så fick stressa som en galning, blev klar på en halvtimme, hann med makeup, hår
och lite frukost hann jag smälla i mig :) Kom någon minut försent bara och då var
det dags att skriva prov vilket jag vet gick åt helvete. Förstod kanske en eller två
frågor, resten chansade jag på bara. Blig nog första IG:et för detta år, men förmodligen
inte det sista ;p men får hoppas på att jag i allafall fick godkänt, man vet ju aldrig :)
Världen fortsätter med att överraska en så.

Nåja, som jag sagt förut så hatar jag tisdagar, går till klockan fem.
Men det blir nog inte att gå på sista lektionen som är varmkök, eftersom jag fortfarande
är sjuk och hostar som fan, inte så bra att laga mat då kanske.. Så då slutar jag isåfall
14.40 och då går jag direkt till paulina :) Sen ska jag och sis äta på stan och efter det blir
det plannja som gäller, får hoppas på vinst också :)

Uppdatering senare :) Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0