Sjukling

Då ligger man här i sängen med datorn i famnen och min sötiskatt på sidan om som ligger
och gosar och spinner så det hörs enda till kina :o Mysigt värre. Det mindre mysiga är att man
hostar som en galning och är snorig och bara helt hängig så som det brukar vara när man är
en sjukling. Men snart kommer pappa hem med glass :) Min fredag lär se ut så att jag bara
kommer ligga i sängen och försöka kurera mig och en massa te kommer drickas också! :p

Hade ju tänkt festa imorgon eftersom emma fyller 21 år, men jag känner ingen ork till det nu.
Så blir att ta en nykter helg, väldigt behövande just nu för har hållit igång sen sommaren typ.
Att det ska krävas så mycket för att hålla sig nykter. Är väl en partypingla helt enkelt ;)
Ska ta tag i pluggandet också, när jag ändå inte kommer ha så mycket för mig den
här helgen. Har prov på tisdag i personlig försäljning och det är mycket att kunna,
mindre bra att jag knappt vet vad för det är så jäkla mycket :/ Nåja, det måste ju bli
gjort så det här får bli den första "plugga-helgen" och sista kanske? :o


You either got it or you don't
You either stand or you fall



Alla ser så miffade ut därför är den här bilden så härlig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0