The party is in you

Kvällen blev inte som planerat igår, men hade ingen lust alls att fara till svartöstaden som
hela luleå skulle till, kände redan på mig att det skulle suga totalt vilket det tydligen hade
gjort också, så jag vet att jag alltid ska lita på min magkänsla :) Har alltid vetat det! Så min
kväll spenderade jag hos paulina och sen max en sväng och sen till erik.

Nu sitter jag och väntar på att thomas, olivia och elin ska hämta upp mig. Thomas är alltid
lika gullig som låter oss åka med när han ska till boden :) Så det blir alltså boden ikväll,
gustavo fyller 22 så de blir fest för honom och sen får vi se vart vindarna för oss, det kanske
blir bodensia. Är taggad för kvällen, det har jag varit sen igår, får bara hoppas att jag har
någonting att vara taggad för, vill verkligen ha kul ikväll så tänker tamefan ha det också :)

Hoppas ni också får en rolig kväll.
Puss på er!


bästa vän, bästa syster och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0