My angel

Har precis kommit hem, det blev hockey ikväll med syrran :)
Och hallelulja för luleå som vann med 6-2 mot södertälje :)

Tidigare idag var jag ju somsagt på föreläsning på universitet, sen var vi några från handels
plus några till från andra skolor och såg på "Romeo och Julia". Jävligt bra teater/musikal :)
Och min kusin var såklart bäst! Det är extra roligt att se på sånt om man har någon man
känner som är med :) När min pappa kom hem så sa han att han hade pratat med björn
och tydligen skulle björn ropa på mig inför allt folk när föreställningen var slut men han
visste inte vilken tid jag skulle komma och titta, TUR DET säger jag, för hade ju fan dött!
Det hade varit riktigt pinsamt, för jag vet att han hade gjort det :p

Nåja, min säng lockar nå jävulskt. men måste dock plugga, har hemprov till imorgon,
fattar dock inte ett skit av det så lär ändå inte få någonting gjort. Och sjuk har jag blivit,
inte ovanligt att jag ska drabbas av förkylning. Så hade velat vara hemma imorgon men
när jag ändå bara har svenska så känns det lika bra att fara till skolan, fast får se hur
jag gör. Mår jag såhär så kommer jag nog inte orka.. Förkyld+huvudvärk, very fun!
Speciellt när det är helg också ;) Naat

I've found my angel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0