what about now

jag och fenny har tagit oss en promenad idag efter skolan, vi gick från stan till tuna.
Egentligen går det ganska snabbt att gå även fast det är en bit, när man har sällskap så :)
När vi kom hit till pappa gjorde vi oss mat sen har vi varit här ett tag, ska snart bege oss
mot mjölkudden. Ikväll blir det film mys :) Börjar 12 imorgon, då ska jag vara på arcus,
har friluftsdag och vad ska vi inte göra då? Jo vi ska orintera såklart, 2,5 km och jag kan
då fan inte orientera, är helt vilsen bara jag ser på kartan. Bra att elin inte heller är så
smart :O haha. Blir väl hemma imorgon kväll eller nå, om jag ens kommer hem ;)
Nä nog ska det gå bra, hoppas på mig och elin! :>

Nu när man gjort bort det mesta skolarbete för veckan så känns det som att det är lika mycket
kvar i princip, har en del till nästa vecka och veckan därpå och mer kan jag lova att de blir! Suck.


<3

Idag när jag pratade med pappa i telefon så sa min lilla gullis tessan "erica",
fast det blev mer "ejika". Sist jag träffade henne var i julas och oj så stor hon
blivit, vill ner till mina kära i nyköping, helst nyss. Saknar allihopa så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0