When the sun shine, we'll shine together

Ikväll blir de en sväng på stan, det är kvällsöppet till 9 :) Hur mysigt som helst att strosa
runt på stan och sen ta en mysfika på roasters eller nå :) Var först tänkt att jag skulle träna,
men känner inte för att göra det. Fast får lite ångest för har inte tränat nått i veckan, men..
Har verkligen ingen ork idag, är verkligen trött och slö känner jag.





You're the best thing I ever had :)



Har fått höra flera gånger att jag är lik Agnes Carlsson från idol,
själv ser jag ingen likhet, men verkar ju som att jag är det eftersom
det är fler än en som sagt det till mig. Kul tycker jag :)


Kommentarer
Postat av: hannnad

Jag har inte tänkt på de förut, men nu när du säger de så :p Du är faktiskt det!

2008-10-02 @ 18:25:53
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0