You either got it or you don't

Lyckades försova mig imorse igen, tur som fan att jag var hos palle eftersom hon bor en
halv minut från min skola, önska att jag bodde där! Vaknade i allafall kvart i 8, och jag hade
nog aldrig vaknat om inte palle hade låtit som hon gjorde när hon sover. Haha, vakna flera
gånger inatt. Och här snackar vi inte om nå snark utan nå jävla ljud som hon gör. say what?
Nåja, dagen gick hyffsat snabbt idag, hade även jeopardy(eller hur man stavar) på engelskan.
Det började bäst för mitt lag, men sen lyckades några i laget göra lite tabbar som att glömma
att säga "what is/who is" osv. Och de gav oss minuspoäng. Så det slutade med att vi förlorade.
Men det var kul så länge det varade, och jag gillar inte att förlora heller så fick bita ihop :p

Ska snart bädda ner mig i sängen så jag inte försover mig imorgon också, vore ju inte så lovat!
Ska ta en promenad till skolan med mammsen, sen blir det nog att spraya sig brun, dom har
ett erbjudande på 100 kronor, dock håller det typ bara en eller två veckor, men man får en fin
bränna :) Så enligt mig är det värt det, brunt är fräscht! Tackar gudarna för solarium :)

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0