Goodnight

Godkväll!
Nu har olivia precis lämnat mig alldeles ensam, vi har skrämt upp varandra rejält
så det är inte så jävla kul att vara ensam. Ska ringa gutte eller någon som får skydda
mig tills jag somnar, haha. Men jag börjar helt seriöst undra om våran lägenhet är hemsökt.
Creepy, tycker ändå sånt är spännande men lite läskigt när man är ensamen faktiskt, haha!
Ni vet när man blir nervös så man bara skrattar, så har det varit för oss ikväll, min olivia är så
söt när hon är rädd, hon är betydligt räddare än mig, haha så gullig.

Är stolt över mig själv för jag har varken ätit tårta eller chips som bjöds på kalaset idag.
Istället höll jag mig till vatten och tacos, go me!  Och imorgon blir det morgonträning med
fernanda och sen ska vi sola och sen fixing och efter det tar vi bussen till macke där vi slutligen
korkar upp och kör igång! Kvällen kommer bli grym ;) I can feel it.

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0