mooorning!

Godmorgon :)
Idag är som sagt sista praktikdagen för mig och det känns verkligen skönt, ska bli helt
underbart att få påsklov och ser verkligen framemot att fara upp till Annttis och bara ta
det lugnt och umgås med släkten :) Men blir inte där allt för länge, kommer hem till veckan.
När jag slutat far vi, ska ha med mig laptopen så man kan se en massa filmer, kanske mitt
trådlösa internet funkar i anttis också, vem vet ;) Då kanske det blir uppdateringar i allafall.
men det visar sig helt enkelt :)

Ska börja klä mig och sen gå vidare till bussen.
Om vi inte hörs mer så ha en riktigt härlig påsk :)



Glad påsk!

Kommentarer
Postat av: paulina

när är det beyonce är? :)

2009-04-08 @ 18:49:17
URL: http://paulinahilding.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0