Träning i två timmar, woho!

Dags för en tisdagsuppdatering då, känns skönt att jag har gjort bort två prov men än
är det inte slut, har en helvetes vecka framför mig. Får hålla tummarna att jag klarade
proven idag i allafall, hoppas ni också håller tummarna : ) Nåväl, efter skolan for jag
hem och hade middagen serverad, mumma! Sen for jag och träna så har nyss kommit
hem, träffade emmy på helex så gymmade med henne, vi gymmade i typ två timmar så
vi gick därifrån stolta, körde kondition och några övningar. Så jag kommer sova gott!
Blir träning med emmy imorgon också, core står på schemat. Fast jag är riktigt sugen
på att gå på afron, shake some bootie! ;) Så jag får se hur jag gör..

Hade tänkt ägna dagen åt att plugga, men det gick ju som det gick. Blir en dusch
nu och sedan ska jag lägga mig i soffan och självklart se desperate housewives!
Är ensam hos mamma i två dagar, med mysan. Det känns skönt :)

Nu, duschen!
PUSS!


ikväll ska vi mysa, jag och mysan :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Duktig du är älskling :)

2009-04-29 @ 16:30:41
URL: http://emiliafogelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0