ÄR MED MINA FAVORITER

Jahapp, nu var det äntligen färdigjobbat, nu är det bara att vänta på finlönen som kommer i slutet av augusti :-) Tiden har gått väldigt fort och det beror nog på att jag har dem bästa arbetskamraterna & handledaren som man kan tänka sig! Jag kommar sakna 08an, hummerN och mallan ;-)

Nu är jag i alla fall i Älvsbyn, är med johanna och sara. Snart ska vi ta en promenad till selholmen och bada sig lite va ;-) Sen blir det en massa mys ikväll :)

Dagens(alldeles nyss):
Johanna; Alltså tar det längre tid för håret att torka nu när det är rötmånad?
Jag ger henne en blick som får henne att fatta att det var en jävligt dum fråga, sedan blir det ett skrattkalas! Haha johanna är verkligen blond, always been always will!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Blondare brud går ej att hitta ;) haha!

2009-08-08 @ 18:32:34
URL: http://emiliafogelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0