BACK IN BUISNESS

Har inte varit så aktiv senaste dagarna, det beror på att min dator har haft/har virus.. Det har inte hänt mycket förutom festen hos lasse igår, min kära vän flyttar till norge på tisdag. Han kommer vara där i 6 månader, så det var en avskedsfest för honom. Trist att han ska åka! Men vi hade riktigt skoj igår :) Det började hos lasse och sedan for vi vidare till ms bränna som hade bartömning och sen slutade vi kvällen med "efterfest" i jessicas husvagn. Dock så försvann elins telefon.. Fan!

Har sovit i typ två timmar, funderar starkt på att bara ta en dusch och sen sova för natten. Blev inte många timmars sömn inatt. Men samtidigt vill jag ta en promenad, men känns som att tröttheten överväger promenaden. Tänk så härligt med ett bad med tända ljus?! Åh det blir det nu ;-)

Svar till anonym:
Tack :) Jag minns typ inte vilka märken jag använt, har bara slingat tre gånger. Men nu senast jag slinga så använde jag blonderingsmedel. Mycket bättre faktiskt, mer färg så man behöver inte oroa sig för att det inte ska räcka! Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0