BACK IN SCHOOL

var första skoldagen avklarad, den var väldigt onödig. Började 9 och slutade 9.35! Men fick mig lite träning, cyklade till och från skolan så tummen upp på det! Det känns väl sisådär att skolan börjat igen, det positiva är att man går tillbaka till sina rutiner och det är bara ett år kvar så nu är det bara att köra hårt :)
Sen får jag ju träffa tjejerna igen ♥

Min ursäkt till dåligt bloggande igår är en alldeles för bakis erica. Har nog aldrig mått så illa och har nog aldrig varit så onykter som jag var i lördags, haha. Så jag spenderade min söndag i soffan och glodde tv, det var skönt. Nu ska jag slappa och kolla någon film, är tröttare än tröttast. Sen kommer det bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0