FEMTE AUGUSTI

Det var verkligen inte roligt att trimma hela morgonen när solen stekte på som tusan! Sedan var vi i fläktrummet och spola av grejerna där det är en massa flugor i. Det gillas inte! Men jag, sandra och malin tog oss ett svalkande dopp på rasten, det var gudomligt! ;) Har knappt badat i sommar, inte hela kroppen i allafall så första gången var IDAG med mina bruuudar! Vi hade väldigt svårt att ta oss upp så vi fick simma i land vilket gjorde att vi blev lite sena, det gillades nog inte så mycket av rikard, han kan nog vara less på oss många gånger men han har inte mage att säga åt oss ;-)

DAGENS:
Jag; Men vi tycker att du är snäll rikard.
Rikard: Det skiter väl jag i.
Alla: HAHAHAHA!

Tro mig, vi har faktiskt kul på jobbet också, vi skrattar varje dag :-)


 
Trötta tjejer!

 
Fixar och donar i mysiga fläktrummet.

Kommentarer
Postat av: mallan

haha så jävla skönt när han sa de! oja bruttan vi har mycket kul :) jag gillar dock inte bilderna hära alls..

2009-08-05 @ 19:22:36
URL: http://malinhelmvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0