FINBESÖK HEMMA HOS OSS

Hemma hos pappa igen och nu har vi min favorithund på besök, nämligen fasters hund James! Han är en collie, nämligen världens snällaste och finaste hund :) jag och pappsen har varit på en lite längre promenad med honom tidigare, men ska ta med han på en sista runda nu innan sängen. Sen upp halv 7 imorgon och ta en långis innan frulle, det är då det förbränner som bäst! Me likey.

Ny vecka, nya tag. Jag fyller år om 3 dagar, wiho! Så det blir fikakalas hos mig för familj och släkt på torsdag. Och på fredag blir det party med mina närmaste vänner och sen utgång såklart!
Mer om det senare :)

Nu ska jag ta ut james på en pissrunda, sen är det nattinatti!
Godnatt!

(vet att min blogg är tråkig men har inte så mycket att komma med just nu..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0