HELDAG HOS VÄRLDENS BÄSTA FASTER

Från och med att jag sluta vilket var klockan elva så har jag varit hos faster hela dagen, även hämtat min kusin sara på kallax där vi såg Robert Aschberg. Kanske någon grannfejd här i norrbotten? I belive so. Sedan har vi gjort palt, fasters palt är det bästa! Även kusin sandra med familj kom så jag har varit med släkten idag. Inte ofta det händer så det var på tiden. Fick en ram man hänger upp på vägen där man kan ha tre kort i, jätte fin var den & så fick jag ett par mysiga tofflor, hon är så gullig :)

Det var tänkt att ta en promenad med jessica nu när jag kommit hem, men hon har somnat för natten och det är väl lika bra, jag känner att jag börjar bli sjuk. Perfect timing?! Not.
 
Nåja, blir sängen snart men först en kopp té. Måste kurera mig, får inte bli sjuk nu!
Puss & kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0