IN THE ARMS OF AN ANGEL

Det har blivit lite ändrade planer inför imorgon, tanken var att vi skulle ut och äta på baan thai, jag och mina kära arbetskamrater+min arbetsledare och efter det skulle vi sluta. Men nu har chefen tydligen bestämt att vi ska fika och utvärdera halv tre med honom. Kul? Njae. Det innebär att det inte blir att fota imorgon, trist. Men får vara glad för att det är sista dagen och att jag ska till johanna :-) Fotningen får vi ta en annan dag. 

Ligger i sängen och lyssnar på denna låt;
.
 
Tänker på min kära farmor när jag hör den. Björn sjöng den på begravningen och det var så fint. Min farmor finns med mig föralltid, men saknaden är enorm. Love her ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0