IT'S TIME FOR A CHANGE

Ringde erica och ville ha med henne på en powerwalk men den jäkeln tofflar istället ;-) Nu är det dags för ett nytt liv, skaffar snart kort på inpuls igen och jag kommer köra hårt. Jag har ett mål och har man det så är det bara att kämpa! Jag önskar att jag var mer envis än vad jag är. Jag ger upp för lätt. Det är min största svaghet. Nu är det dags att börja tro på sig själv för jag kan om jag vill. Ska hitta tillbaka till den självkänsla jag hade en gång i tiden. Nu jävlar!
say goodbye to the old erica.


and say hello to the new one.


Kommentarer
Postat av: friduslinus.blogg.se

väldigt fin bild =) brukar inte säga det ofta till folk ( vilket du säkert vet ) men den var svinfin

2009-08-25 @ 15:04:24
Postat av: malin

härlig inställning, bara att kämpa på, har du den inställningen hela vägen kommer de gå kanon :) även om jag tycker du är fin precis som du är :)

2009-08-25 @ 16:01:35
URL: http://malinhelmvalls.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vad fin du är bruden! jag har en fråga, har i princip lika hårfärg som du hade innan. hur fick du det som det är nu? Berätta gärna stegvis och vilka märken du använde:) Kram!

2009-08-30 @ 00:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0