SUVERÄN FREDAG

trött, tröttare, tröttast..

Min fredag har varit suverän så nu kommer jag sova gott. Fotningen gick jätte bra och det var jätte kul, längtar tills jag får bilderna :-) Conny är en sån bra fotograf och det är kul att fota med honom. Efter att vi fotat så blev det frasses med emilia och frida, onyttigt men förjävla gott ;b Efter vi ätit så gick vi till Thomas, det var jätte kul att träffa alla. Vi kollade film och snacka skit och hade det jätte trevligt och mysigt. Jacob och Macke körde hem oss, gullisar :-)
Tack ni som gjorde min fredag så himla bra. my favourites ♥


Bilder från ikväll kommer nog imorgon, så håll utkik =)

Nu ska jag sova, goodnight ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0