ANNANDAGEN

Helt plötsligt är både julafton och juldagen över, fort har det gått och väldigt skoj har det varit också! Igår var vi några tjejer hos Natta, där var förfesten och redan vid nio for vi till Tellus, där hällde jag i mig en hel del och det slutade med en ganska så full Erika. Vi dansade i princip hela kvällen så mina fötter har fått lida, men det var det värt! Jag var hemma vid fyra och då somna jag in ganska snabbt, tackar alla för en trevlig kväll ;-*

Idag har vi inte gjort någonting vettigt alls, typ bara legat i soffan, käkat tacos och chips och dipp så nu är man proppmätt :) Det börjar bli dags för sängen, imorgon är det stockholm som gäller för mig och Elin, shopping ;-)

Kommer vara snål med bilder tills jag kommer hem, för har ingen överföringskabel men kameran har iallafall använts flitigt ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0