DAN FÖRE DOPPAREDAN


Julen i nyköping för två år sedan ;-*

Nu är jag nyduschad, ren och fräsch!

Ska ta tag i det sista av packningen, är speciallist på att glömma saker så måste tänka med min "stora" hjärna. Flyget går 16.55 så då bär det av mot arlanda och där hämtar Lasse upp mig och då far vi vidare till Uppsala, ska bli jätte roligt att träffa min faster som jag inte har träffat på läääänge. Så ikväll lär man få sig ett och annat skratt för hon är nämligen en av dem roligaste prickarna jag känner, höhö :)
Sen har jag kusiner där också, ska bli kul att träffa dom också! ;-*

Imorgonbitti tar jag tåget till Nyköping och där är alla mina underbara,
kommer bli ett kramkalas när jag kommer dit :)

Dock har det hänt en riktigt tråkig sak och jag vet inte vad jag gör om det inte löser sig.
Världens snällaste människa har drabbats och man kan inte säga annat än att det är fruktansvärt orättvist.
Men du ska bli bra, love you


Och idag finns Denise och hennes anhöriga i mina tankar.
Hoppas du har det bra där uppe!

Kommentarer
Postat av: Emma

Om jag gissar rätt så är det Bitte du pratar om ;b..henne får man alltid skratta med,haha. Ha en god jul och ett gott nytt år Erika! :)



2009-12-25 @ 00:27:54
URL: http://emmawikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0