DESPERATA HEMMAFRUAR


Ojoj, hur ska man klara sig nu när det är uppehåll för Desperate Housewives?!
Jag kan då inte hålla mig så blir nog att tanka, för det är alldeles för länge att vänta tills våren :o

Nu ska ni få höra vad jag har hunnit med idag, efter skolan så for jag hem och gjorde mig mat och chillade ett tag och sen tog jag en promenad in till stan, därefter solade jag på SUNTAN och det var ju helt gudomligt. Nu börjar jag bli alldeles för blek. Och eftersom jag är reklam för SUNTAN så måste jag ju vistas där också :-) Kommer vara med i tidningen guiden imorgon, en liten julannons för suntan :) Kulkul!

Nu är jag i stan, sista natten här med vicke och syrran. Olivia sover också över här inatt, så nu ska jag ta en dusch och sen blir det skedning med dollan! Godnatt och sov gott.

Kommentarer
Postat av: hannnad

kolla på megavideo.com ;) där kan man se avsnitten när dom kommit ut i usa!

2009-12-08 @ 23:20:47
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0