FJÄRDE DECEMBER

Åh om ni bara visste vad jag fick höra idag, visste inte hur jag skulle ta det. Men det berörde mig så mycket och just nu vill jag bara spola tillbaka tiden och göra om allt ♥ Det är så mycket vi gått miste om, så mycket tid vi inte använde på rätt sätt. Jag saknar dig.

Näni, mycket tankar som snurrar i erikas skalle! Men dem ska få snurra vidare, ibland är det faktiskt skönt. Att bara tänka. Ska krypa ner i sängen strax, jag har haft en mysig myskväll med min syster och min mamma. Och så blir det att stiga upp tidigt imorgon för att ta en morgonpromenad och sen är det jobb 12-16 som gäller och efter det blir det boden! Ni har väl inte missat att helena ska firas imorgon? Ojoj, party på hög nivå och jag ska vara fullast på stället, belive me! Jag är så taggad :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0