NITTONDE DECEMBER

Igår var allt en händelserik kväll, först plannja och dom vann, sen gick vi till paulina som hade lite förfest, till en början var vi bara tjejer men sen kom en hel drös med folk, så det var ganska livat. Jag levde på vatten igår men kul hade jag iallafall, trevligt folk :) Några for ut på cleo och några stanna hos paulina. Sedan for jag ut med Jonas och kolla läget på stan, där stötte vi på en tragisk trafikolycka vid mjölkuddsrondellen, hoppas att de som var i bilen klara sig bra, men det såg inte så ljust ut för dem.. :/ Så hemskt! Nåväl, hemma kring fyra och då var det sängen dirren och sköönt var det!

Idag ska jag ta en prommis med syrran och sen ska jag till pappa och äta middag, sen får jag se vart kvällen tar mig. Jobbar imorgon så lugnt blir det iallafall, en vit helg : )

Pussochkram ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0