TJUGOANDRA DECEMBER

Det är konstigt hur allting kan ändras på bara en dag? Och så går man med denna jävliga känsla som äter upp en inifrån.. Det är lite knäppt, men that's life :-)

Sovit länge idag och så har jag kollat på min gamla 3 telefon, åh herregud vad nostalgisk man blev, alla videosar och bilder, sms och ljudinspelningar. Fytusan vad jag vill spola tillbaka tiden :) Härliga minnen som alltid kommer att finnas med mig :)

Nu ska jag packa ihop mina saker och sedan fara mot pappa, därefter är det spinning/core som gäller och efter det hem och packa inför resan till sörmland imorgon, i am busy today!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Elis

försökte spana efter dig på vila idag men du verkade inte vara i närheten ;b ?

2009-12-22 @ 18:04:36
URL: http://aspecialmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0