TOLFTE DECEMBER

Nu är man hemma efter en dag på stan, jag och olivia har delat ut flyers för vila och raggat lite kundmedlemmar, man blev less efter ett tag men tiden gick hyffsat fort. Men de som var mer less måste vara dem som vi lyckades fråga flera gånger haha, "Jag har redan fått en".. Nåja, man måste ju kunna bjuda på sig själv också :) Men usch så otrevliga folk kan vara, luleå är ju trots allt som lilla stockholm.
Upp med humöret luleåbor!

Väntar på terese, ska prata lite skit med henne och sen ska hon få hjälpa mig med klädval inför ikväll. Har ingenting att ha på mig känns det som.. Personalfest ikväll, kommer vara på allstar och äta och umgås där, blir nog nyktert för mig för har ingen lust att betala för alkoholen där, det är ju inte så speciellt billigt ;p

En outfit bild kommer upp sedan så håll utkik!

PUSSOCHKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0