TVÅ DAGAR KVAR!

Jag har spenderat min kväll hos Jessica, vi har ätit, ätit och åter ätit.. Kladdkaka & popcorn! Fifan så gott men onyttigt är bara förnamnet! Men måste ju fira att vi har jullov, i tre underbara veckor. Och jag far om två dagar, jag har väl sagt att jag längtar? :)

Imorgon händer det grejer, det blir spinning/core med Antonia, ska ge allt jag kan och efter det ska jag sola, sen är det hem och packa så man är redo på onsdag.. Då lyfter planet till sthlm och sedan åker jag vidare till uppsala där jag har faster och kusiner, stannar där över kvällen/natten och tar sedan ett tåg till nyköping på julaftonsmorgon :) that makes me happy.

Men nu ska jag kramas med kudden, sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0