VARIT MED FAVORITERNA HELA DAGEN

Idag har jag varit med busungarna från klockan 7 imorse, vi har lekt och gosat en massa :) Är ganska trött men fick vila i tre timmar fast det blir ändå sängen snart, imorgon måste man vara pigg eftersom det är nyårsafton! Efter lite om och men så blir det att vara med min käre bror, hans tjej och deras kompisar.

Först en trerättersmiddag hemma hos Jimmy och Elin och sen blir det antingen fest hemma hos dom eller så åker vi vidare, någonting sånt blir det iallafall :)
Och jag tror det kan bli riktigt kul, eftersom vi inte har allting färdigspikat så har jag inte så stora förväntningar som jag annars brukar ha, och alltid förut har nyår blivit misslyckat. Det är ju överskattat om nånting. Men i nyköping kan det hända grejer ;)

Önskar er ett gott nytt år för blir nog ingen uppdatering imorgon! ;-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0