Fredag

Äntligen fredag, bara fem dagar tills jag åker söderut :) Längtar som en tok!
Ska bli så roligt att träffa alla där nere, ska mysa på som bara den :)

Är inte riktigt säker på kvällens planer, så jag får ta denna fredag som den kommer.
Nykter blir det i alla fall, det är då ett som är säkert :) Har hört att jag blivit torr också? :O
Kunde detta hända erica, jo tydligen. Nä men jag sparar hellre mina pengar till beyonce
och sthlm. SHOPPING! Sen tycker jag inte att det är värt att festa nu när jag tränar rätt ofta.
Ska jag nå mitt mål så måste jag kämpa för det :) Men lite gotta blir det nog i helgen, unna
sig får man aldrig glömma bort att göra :) bara det inte är för ofta!

Det blir nog en promenad på isen med papi senare, sen kanske jag far och kollar palles
match, mer än så vet jag inte. Har inte pratat med någon av tjejerna så!

Hoppas ni får en rolig fredag :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0