Lill-lördag

Det blev att käka en macka på sub idag, dom är ju alltid så goda och vi var ändå hungrig
så det satt himla fint. Blev massa prat om allt möjligt, danne gjorde oss sällskap ett tag
också :) Sen köpte jag mig två par jeansleggings på MQ, haha fett pinsam jag är och du
vet varför emma.. Haha ojoj! Nåja, tack för en trevlig stund på stan Emma :)



Har ingen ork att plugga matte.. Får helt enkelt se hur det går imorgon.
Blir bara sur på mig själv för att jag är som ett jävla frågetecken när det gäller ekvationer?!

Nä nu ska ni få höra, pappa hämtar upp mig snart och då ska vi på kvantum och jag ska
få en BEN&JERRYS!! ASLÄNGESEN SIST! Fan vad gott, måste fan köpa en för jag har
verkligen längtat ihjäl mig. Så det ska bli supergott. Dåliga jag, blev ingen träning idag..
Men är så jäkla trött idag och tar mig hellre en ben&jerrys. Bad bad bad.. Men whatevahhh.
Man måste ju få unna sig också och det är ändå lill-lördag idag ;)


 
                 My favourite!
               What's yours?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0