Måndag

Har just kommit upp från ett bad vilket var gudomligt skönt, är lika trött efterfortfarande,
piggnade inte till som jag brukar göra annars. PERFEKT för då blir det en tidig kväll för mig!
Skoldagen har rullat på idag, lika skoltrött som alltid. Tröttheten försvinner nog aldrig, nåja.
Tog en fika med paulina efter skolan & sen raka vägen hem till mig.. Har fan bara suttit här
framför datorn sen paulina for. That's bad. Jag som skulle och träna, men får ta det imorn
istället. Det måste jag.

Jag älskar ju tisdagar, går ju bara från 8.15 - 17.00. Det är väl ingenting.
Åh. Döda mig någon! :/

Nu ska jag göra mig några kvällsmackor och yoghurt till och sätta mig framför tvn.
Hoppas ni haft en bra start på veckan :)


Jag & mina bästa :) Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0