Måndag

I väntan på pappas goda pannkaka tänkte jag göra en snabb uppdatering om min måndag.

Skolan gick helt okej, rulla på i bra takt. Efter skolan tränade jag, blev ingen lång träning, har
varit alldeles för trött idag. Men fick mig en promenad på bandet i 30 minuter i allafall :) Så
får väl nöja mig med det. Sa också upp mitt kort på inpuls, så helex here i come :)
Sen har jag hämtat en lite tunnare jacka hos mamma, vissa slipper ju detta oväder
från och med imorgon ;) Uuuunderbart! Nåja, nu ska jag bara vänta in maten, är
riktigt hungrig så kommer slänga i mig pannkakan ;) Sen blir det att plugga som
en tok! Är inte lika sugen på det som jag är på pannkakan..

Hörs sen! :)

Och tack för dom söta kommentarerna jag fick igår :)


Kommentarer
Postat av: maria

haha, bara så du vet så har vi tokmkt snö här! har varit torrt typ hela vintern men nu jävlar har det kommit snö:) baara för din skull gumman <3

2009-02-23 @ 18:01:25
URL: http://mammamiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0