Mys med fernanda!

Nu är mina planer spikade för denna kväll. Ska umgås med fenny(kanske palle) hemma
hos henne, vi ska gå till godishuset och köpa nå gott och sen bara chilla framför en film,
när lammen tystnar går ikväll och vad jag minns så har jag inte sett den så kanske vi
kikar på den :) Jag är riktigt godissugen så kommer nog köpa hela godishuset så om
ni vill få nå godis så skynda er dit innan jag och fenny är i farten! Sover över hos henne
också, mys :) Imorgon lutar det mot att fara till sävast på fest(nyktert), så jag måste ringa
till helle och höra med henne vad som sker för henne imorgon. Henne saknar jag en massa!

Nåja, ska pysa vidare till fernanda nu :)
Have a nice evening, I will :)



Fenny and me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0