Myslördag

Hallå :)
Sitter hemma hos bror med nästan hela familjen samlad, ikväll blir det melodifestivalen,
sing star och bara umgås och ha det mysigt såhär sista dagen :)

Vi åker till arlanda redan vid 2 imorgon, och mitt flyg går 19.50 så det blir en lång väntan
för mig. Läste också att vanessa är i boden, så hon kan inte hålla mig sällskap ;/
Men vanessa, då måste vi ses i norr :)

Nåja, ha så kul ikväll vad ni än gör =)
Kram


Liten tessan :)

Svar till najda:
Tack tjejen, vad snällt av dig. Kul att höra :)
Alltså, det är typ min vanliga hårfärg, eller som det ser ut efter dom få gångerna jag färgat
mitt hår. nu har jag däremot färgat mörkt så har inte kvar den färgen, men satsa på
mellanbrunt så blir det nog jätte bra =) Kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0