Nyköping :)

Hej :)
Nu är jag i nyköping, kom hit redan vid 8 imorse så jag kan tala om att man är trött.
Idag har vi hunnit med stan, som vanligt blev det fika på coffe house, inhandlade
även två tröjor, en tshirt på gina och en spetströja. Det e nice, nice price! ;)
Sen har jag självklart lekt & gosat med systerson och systerdotter :)

Och resan igår var inte så hemsk, vi hade en egen sovvagn och satt i restaurangen
och spelade plump tills det stängde, vilket var klockan 11. Och sen blev det sängen,
och sov faktiskt väldigt bra´:) man blev vaggad till sängs.

Nåja, nu har ni fått en blick över min dag. Nu väntar jag på mat som min syster
strax ska börja med. Är hungrig som en varg! Ikväll blir det mys, det är ju lill-lördag ;)

Ha det bra, men bättre än mig kan ni inte ha :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Är så jävla avis, saknar er redan! :/

2009-02-25 @ 22:33:12
URL: http://emiliafogelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0