Onsdag

Okey hey!
Sitter med isabell i hennes systers lägenhet i stan, väntar på att olli ska träna klart och
sen blir det mys och sova hos henne ikväll. Världens bästa bästis!

Jag och isabell var på afropower idag, det var första gången och jag tyckte faktiskt att
det var roligt, stora rörelser och lite skaka på höfterna, rumpan osånt. Sånt gillar vi ja!
Men det var kul, älskar ju att dansa så. Men det tråkiga är att jag har fått blåsor på båda
mina stortår. Man dansar ju barfota så tycker dom kan städa lite ordentligare nästa gång
så det slipper fastna grus under fötterna och två blåsor på det.. Fun!

Imorgon har jag bara tre lektioner och sen har jag helg, uuuunderbart!
Och i helgen ska jag till helena och mysa med henne, för mig blir det inge singeldrickande
men det blir att umgås ,med girls. Tänker inte slösa mina pengar på alkohol, dom håller
jag ett fast grepp om tills det smäller i maj, BBBBEYONCE! Snart johanna, snart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0