Mys med syster

Godkväll :)
Det har blivit ändrade planer inför imorgon.. Vi åker till sthlm redan vid 11 så jag kommer
hinna med lite shopping i storstan. Har varit väldigt sparsam nu på senaste, så kanske
unnar mig någonting imorgon, om jag hittar någonting, men det gör man ju alltid så ;)
Funderar starkt på att inhandla några snygga skor på skopunkten, där är det nice price!
Nåja, we'll see :)

Det har varit en riktig mysig kväll och det har varit en underbar resa även fast den inte
varade så länge.. Men har hunnit med det jag velat :)

Just nu ligger david här i soffan och sover och jag och mia ser på legally blonde.
Kommer inte hända mycket mer ikväll för snart är det sovdags, upp tidigt imorgon!

Måste bara tacka min syster för att hon finns, hon är underbar på alla sätt och vis!

I love you!

Kommentarer
Postat av: maria

du är också underbar gumman! tack för att du är den du där! <3

2009-03-01 @ 12:07:14
URL: http://mammamiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0