ÄNTLIGEN FREDAG!

Kan med ett leende på läpparna säga: ÄNTLIGEN HELG! och denna fredag ska jag spendera med min helena, vi ska bara ta det lugnt, vi är ju bra på att prata med varandra så våra munnar går väl förmodligen i ett :) Höhö. Det ska bli så roligt att vara med henne.

Dagen idag har inte rullat på så snabbt, det beror väl på att man så gärna vill att dagen bara ska svicsha förbi, men det har den inte gjort.. Och jag, malin och sandra har kommit fram till att man klagar på allt, man är för dålig för att uppskatta saker i livet. Vi har ju egentligen inte ett så tungt jobb, vi är bara slöa. Haha :) Men vi har i allafall roat oss idag, jag och malin passade på att bada eller vi skulle rättare sagt doppa fötterna och benen typ men det slutade med att båda blev blöt över hela kroppen pga att vi stänkte på varandra.
INTE OKEJ MALIN.

Nåja nu har man i allafall helg, underbart! tre veckor kvar.
Ska fixa käk till mig och syrran och sen ska jag vara med gummsan! ;-*

Kommentarer
Postat av: Roooobinbooi

höööööööööööööööööööööööööööööööööör avvvvvvvvvv diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig=(

2009-07-18 @ 03:53:36
URL: http://druggge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0