FJORTONDE JULI

Jahapp, då har man fixat sig ett pass. Resan som vi egentligen skulle boka idag kräver allas passnummer eller vad det nu var och eftersom varken jag eller olivia har ett så verkar det som att det skiter sig. Men mitt pass kommer nästa vecka så förhoppningsvis finns erbjudandet kvar. Håller tummarna så hårt jag kan!

Vad mer? Syster kommer hem idag, ska bli roligt att träffa henne. Annars så är jag redan less på att jobba, nu är solen självklart tillbaka, man är ju ute hela dagarna och det är ett plus, men däremot så får man väl inte den snyggaste brännan, nåja. Dumt att klaga, har fått ett hyffsat slött jobb med bra betalt så det är bara att bita i det sura äpplet :)

Imorgon är vi själva utan Richard(arbetsledare) och då ska vi klippa gräs och det är inte
lite gräs som ska klippas.

Talk to ya'll later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0